Napló

Láttatok már ilyet. Azért elmesélem.

Friss topikok

  • _ági: Szia Andorka! Nagyon Sok Boldog 2. születésnapot kívánunk!!!! Nagyon sok puszi, hamarosan találk... (2009.11.04. 12:48) olyan nehéz
  • Daró: Zigike! Boldog vagyok, hogy hallatod a hangodat! Azon vagyunk, h . legyen olvasnivalótok! Sok pusz... (2009.05.13. 21:36) Lassan három hónap
  • Zigike: Sziasztok kedveseink! Nem is tudtuk, hogy újra lehet olvasni rólatok itt... Mindenesetre örülünk ... (2009.04.29. 18:12) Márciusi ifjak
  • dzsudi: Sziasztok! Nagyon szép kislány zsófika,büszkék lehettek rá.Lászik a fényképen hogy Andorka is nag... (2009.02.26. 00:35) tizedik
  • Zigike: Szia Andorka! Gyógyulj meg minél hamarabb! Klasszak a fotók! Puszi: Keresztanyádék (2009.01.06. 11:04) szilveszter

Befejezetlen bejegyzés

2011.08.11. 21:34 - Daró

Nem én leszek a blogírók gyöngye, ez már borítékolható, évenkénti egy bejegyzés, havonta két látogató, sehol egy nyomorult reklám, illetve a keresőmotorok sem pörögnek fel a jól pozícionált blogcímtől.

Nagyon sok dolog van amit nem írok le hétről hétre, és szörnyű, de elfelejtem mit akartam, pedig jobbnál jobb történetek vannak, annyit nevetünk, néha sírunk hogy az csoda.

Nemcsak történetek mennek el persze. Ma vonattal jöttem haza, az állomásról pedig gyalog. Érdemes gyalogolni, az ember lát sok mindent amit autóból sosem, mint én ma egy érdekes fát, egy szép utcát és egy szuper kis pincehelyiséget ami boltnak kiadó és olyan apró az ajtaja hogy Andorka is beütné a fejét. Ha lett volna nálam fotóapparát lefényképeztem volna, de nem volt, holnapra el is felejtem. Ha mégsem, akkor majd megosztom a végeredményt.

 Ismét eltelt egy év és csak észre sem vettük. Zsófi már lassan három éves, fodrászhoz jár, szerintem nemsokára melltartót kell neki venni. Andor pedig óvodás.

Már több mint egy hónapja hogy visszaköltöztünk Debrecenbe, ez nagyszerű, nekem legalábbis mindenképp. Reggel utazok Püspökladányba (kicsiny falum, nem ott születtem én) ami különösebben nem gáz, csak financiális szempontból megterhelő, este utazás haza, autóval vagy vonattal. Ez úton kérek mindenkit aki ismeri az olcsóbb és gyorsabb alternatívák titkait, ne habozzon megosztani velem, én szívesen teleportálnék ha tudnám hogyan kell. Továbbá a gyors meggazdagodásos tippek is érdekelnek, amennyiben nem kell házalni vele.

Mivel a blogolás jellegéből adódóan kevéssé interaktív műfaj mint a beszélgetés, tv, barátlátogatás, verekedés stb. így nem láthattátok, hogy most volt egy pár perces szünet amíg nem írtam semmit mivel Zsófi kiballagott, közölte hogy pisilni kell, pelenka le, pisi, pelenka vissza, szobába vissza, alvás (vagy nyüzsgés)Ez azért nem rossz, mert nem pisil be már rég, tulajdonképp szobatiszta éjjel-nappal, azért viszont rossz hogy minden nap eljátssza és minden másnap Andorka is csatlakozik hozzá.

Tehát itt vagyunk, vettünk egy lakást, a gyerekek szokják, nincs vész, nekünk nehezebb kicsit az átállás, ez a korral jön. Eleinte volt kis zavar, mivel a költözés után egy héttel mentünk nyaralni, a gyerekek nem igazán tudták most akkor hol van a "haza". A garázs még tele, illúziók nincsenek, az egyik ismerősünk mesélte neki tíz év után is vannak kibontatlan dobozai.

Ha valakinek látogatni támad kedve, szóljon, jöhet.

Úgy döntöttem nem is írok többet csak jelzem, lehet jönni, olvasni bármikor, terveim szerint veszek egy jó kis jegyzetfüzetet (ami Söcének már van) felírom a napi érdekességeket és heti egy alkalommal közkinccsé teszem újra. 

Éljenek az elhatározások, nektek pedig jó várakozást!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://andorka.blog.hu/api/trackback/id/tr993146967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása