Napló

Láttatok már ilyet. Azért elmesélem.

Friss topikok

  • _ági: Szia Andorka! Nagyon Sok Boldog 2. születésnapot kívánunk!!!! Nagyon sok puszi, hamarosan találk... (2009.11.04. 12:48) olyan nehéz
  • Daró: Zigike! Boldog vagyok, hogy hallatod a hangodat! Azon vagyunk, h . legyen olvasnivalótok! Sok pusz... (2009.05.13. 21:36) Lassan három hónap
  • Zigike: Sziasztok kedveseink! Nem is tudtuk, hogy újra lehet olvasni rólatok itt... Mindenesetre örülünk ... (2009.04.29. 18:12) Márciusi ifjak
  • dzsudi: Sziasztok! Nagyon szép kislány zsófika,büszkék lehettek rá.Lászik a fényképen hogy Andorka is nag... (2009.02.26. 00:35) tizedik
  • Zigike: Szia Andorka! Gyógyulj meg minél hamarabb! Klasszak a fotók! Puszi: Keresztanyádék (2009.01.06. 11:04) szilveszter

Másnap

2008.04.08. 20:51 - Daró

Sziasztok, tudom sűrű lesz már de tudatni szeretném hogy ma hasrafordultam. Meg óbégattam is kicsit de ez nem olyan nagy szám. Meg hangosan kacarásztam.
Illetve az apukám kinézett egy frankó outi bringát, Bridgestone Radac márkájú, most próbál meggyőzni minket hogy szükségünk van rá mindenképp.
Andorka
Ja és írjatok!

A bejegyzés trackback címe:

https://andorka.blog.hu/api/trackback/id/tr10417397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ági 2008.04.09. 08:58:00

Gratula!

Hát ez igazán szép teljesítmény volt Andorka! :) És persze Apának és Anyának is köszönet a képekért és az új dizájnért!! Ja és egyébként szerintem nyugdtan megtámogathatod a bicikli-projektet, ha Apa megígéri,hogy neked is szerel hátra egy űlést...

Remélem hamarosan találkozunk, addig is sok puszi!

Daró 2008.04.09. 21:21:42

Drága nagynéném, Ági! Köszönöm a kommentet. Úgy látom rád számíthatunk! :-) Puszi:Andor

Andris 2008.04.10. 16:24:08

Szia Andorka!!

Én is gratulálok Neked,nagyon ügyes vagy!Büszke vagyok rád nagyon.Tök jók lettek a képek.
Sajna a már rég taliztunk,de amikor hazamegyek jövő 7végén,tuti meglátogatlak,és mostmár h jó idő van,akár focizhatunk is egyet!:)

Andris

lenke mami 2008.04.21. 23:49:57

Helloka,világon a legjobb dolog ami történhet velem ha veled vagyok.Imádok veled énekelni táncolni,é s te akkor is lelkes vagy,amikor keresed a hangot az énekemben.Büszke vagyok rád hogy ilyen hamar hasra fordultál,Nem hasonlitasz ,Apukádra ,Ági nénikédre,Andris bácsikádra,ugyanis akkor még várhattál volna 3 hónapot.De tudod ,a Daróczi tempó egy kicsit lasubb az átlagnál,de én igy is szeretem őket,puszillak mami

Árpi 2008.04.23. 13:21:36

Szia Andor!

Be kell hogy valljam, hogy rég nem jártam errefelé, mert sajna mostanában elégé el vagyok havazva. Persze furcsának tűnhet most neked, hogy hogy lehetek elhavazva, amikor a télnek már rég vége, és odakint többnyire hét ágra süt a nap, de a felnőttek már csak ilyen furák (ráadásul a nap miért csak hét ágra süt? Mi van a többi ággal, azokra nem süt?)
Mindenesetre tök jó, hogy a hasadra fordultál! Bár én javaslom neked, hogy próbáld ki azt is, amikor az oldaladra fordulsz. Én úgy tudok igazán jókat aludni.
Apával vigyázz, mert nagyon ravasz. Úgy akarja meggyőzni anyát a bicikli szükségességéről, hogy téged az ügy mellé állít. Ezzel még nincs is semmi baj, de mindenképp kérj valamit cserébe, hogy te is hasznot húzz a dologból. Például kérd meg, hogy te is használhasd a biciklit, ha megveszitek. A bölcsis csajok imádják a biciklis srácokat, főleg ha két kerekűről van szó.
Légy jó és forgolódj sokat!

Árpi

Nitta 2008.04.23. 22:53:23

Szia Andorka!
Gondoltam, én is írok már egyet, nem csak olvasgatom a bejegyzéseket.

Nekünk is nagyon tetszenek a fotók, amelyeket feltettek, várjuk a következő adagot.

Remélem, nemsokára találkozunk, addig is millió puszit küld a tántikád, unokatestvéreid és Fecsi.

Nittus
süti beállítások módosítása