Napló

Láttatok már ilyet. Azért elmesélem.

Friss topikok

  • _ági: Szia Andorka! Nagyon Sok Boldog 2. születésnapot kívánunk!!!! Nagyon sok puszi, hamarosan találk... (2009.11.04. 12:48) olyan nehéz
  • Daró: Zigike! Boldog vagyok, hogy hallatod a hangodat! Azon vagyunk, h . legyen olvasnivalótok! Sok pusz... (2009.05.13. 21:36) Lassan három hónap
  • Zigike: Sziasztok kedveseink! Nem is tudtuk, hogy újra lehet olvasni rólatok itt... Mindenesetre örülünk ... (2009.04.29. 18:12) Márciusi ifjak
  • dzsudi: Sziasztok! Nagyon szép kislány zsófika,büszkék lehettek rá.Lászik a fényképen hogy Andorka is nag... (2009.02.26. 00:35) tizedik
  • Zigike: Szia Andorka! Gyógyulj meg minél hamarabb! Klasszak a fotók! Puszi: Keresztanyádék (2009.01.06. 11:04) szilveszter

bugyi

2008.11.08. 20:29 - Daró

Kedves mindenki aki néha ide téved!

 

Először is elnézést, a múltkor a címet elnyomtam, helyesen www.picasaweb.com/daroczi.imre de ezt lent is javítottam. De mivel senki nem válaszolt, sejtem hogy senki nem nézte meg.

Sejtettem én.

Történt pár érdekes dolog, pl. ma harmadjára bilibe gitteltem. (azért írok virágnyelven, nehogy a "k*ka" szót és színonímáit cenzúrázzák)

Apukám ma reggel készített magának reggelit. Már ez magában is mulatságos, de ha hozzáfűzöm hogy induláskor rossz szatyrot fogott meg és véletlenül a dédimama bugyogóit vitte magával... kész kabaré.

Azt nem tudom írtam-e már hogy elmúltam 1 éves és elmúltam 10 kiló (20 dekával)

Mostanában már tehéntejet is kapok. Meg minden mást is.

Most hirtelen ennyi, holnap jön a keresztanyukám és családja szülinapot köszönteni, a Daróczi család a múlt héten volt, holnap vagy később egy összevont tudósításra számíthattok, ha az anyukámon múlik akkor képekkel.

Puszi mindenkinek! Mi

A bejegyzés trackback címe:

https://andorka.blog.hu/api/trackback/id/tr46757700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Babó · http://kettlebetti.blogspot.com/ 2008.11.09. 16:30:16

Hahó Andorka!

Engedelmeddel én is szoktam olvasgatni a napjaidról és ezúton kívánok boldog 1. születésnapot! Remélem anyáék kitettek magukért és szépen megünnepeltétek :)
Nekem is van blogom, kukkants be ha lesz majd kedved és főleg megtanulsz olvasni. :-))
Babó
süti beállítások módosítása