Napló

Láttatok már ilyet. Azért elmesélem.

Friss topikok

  • _ági: Szia Andorka! Nagyon Sok Boldog 2. születésnapot kívánunk!!!! Nagyon sok puszi, hamarosan találk... (2009.11.04. 12:48) olyan nehéz
  • Daró: Zigike! Boldog vagyok, hogy hallatod a hangodat! Azon vagyunk, h . legyen olvasnivalótok! Sok pusz... (2009.05.13. 21:36) Lassan három hónap
  • Zigike: Sziasztok kedveseink! Nem is tudtuk, hogy újra lehet olvasni rólatok itt... Mindenesetre örülünk ... (2009.04.29. 18:12) Márciusi ifjak
  • dzsudi: Sziasztok! Nagyon szép kislány zsófika,büszkék lehettek rá.Lászik a fényképen hogy Andorka is nag... (2009.02.26. 00:35) tizedik
  • Zigike: Szia Andorka! Gyógyulj meg minél hamarabb! Klasszak a fotók! Puszi: Keresztanyádék (2009.01.06. 11:04) szilveszter

Csak sorban

2008.02.10. 09:01 - Daró

Kedves Naplóm!

Már régen nem írtam, itt az ideje hogy bepótoljak pár dolgot (minden úgyse fog eszembe jutni).  Csak sorban.

A nagynéném hazajött Spanyolországból. Nem hozott nekem bikaherét, pedig attól nagyra lehet nőni állítólag. Most elmentek síelni Franciaországba, remélem kapok egy darabka Diadalívet, vagy legalább egy kis szegecset az Eiffel-toronyból?
Tényleg, valaki tudja, az Eiffel torony rozsdamentes acélból készült?
Árpinak köszönöm a kommentet, és remélem ült a Pontiacban is Daviddel (hasselhoff) nem csak futkorásztak a strandon. Illetve hajókázott Pamelával :-D És készült róla videó is?
A hat kiló már 6,5 , hízogatok. És mikor leszel a nagybácsim? Meg kell kérni előbb a nagynénim kezét nem?

Tegnap voltak nálam a Három Királyok, Menyhárt , Vikidál és Homonyik ha jól emlékszem. Vagy Slambi, Hgmg meg Kucsik? Hoztak aranyat tömjént meg egy játékot amivel végül én nem nagyon játszhattam mert Hgmg nem adta ide. Miért gyerekjáték vajon, ezen el lehetne gondolkodni. Meg még hoztak két nőt is, de Őket hazaküldtem, kicsit fáradt voltam na. Az egyiket Ritának, a másikat Juditnak hívták, amúgy szimpatikusak, vannak képek is, majd belinkelem.

Mostanában amúgy sokat sétálunk, hol a nagymamámmal, hol a nagypapámmal, bár vele ritkébban, mert két hete műtötték a szemét. Remélem gyorsan gyógyul, mert szeretek vele sétálni. Sokszor Anyuval, ritkábban apuval, meg a mama testvérével.

Most nem nagyon jut más eszembe, meg kajaidő is van. Megyek, majd még írok!
Andor

A bejegyzés trackback címe:

https://andorka.blog.hu/api/trackback/id/tr48333205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Slambi 2008.02.10. 15:35:30

az eiffel-tornyot időnként lefestik. úgyhogy szerintem nem rozsdamentes acél, csak acél az anyaga. (vmi barnás árnyalatú festékkel)

ági 2008.02.13. 12:55:56

Bikaherét hoztam, de útközben elfogyott... vígasztaljon a tudat, hogy nem olyan jó, mint mondják. A franncia hegyekből csak kék, zöld, helyenként piros foltokat hoztam, ha szeretnéd, szombaton megmutatom. :)
Szegecseket és darab diadalívet majd akkor hozok, ha eljutok Párizsban, ez ügyben a főnökeimmel konzultálj kiküldetés és fizuemelés témában...
Sok pusz, hamarosan beszélünk!!!! :)

Daró 2008.02.13. 18:23:13

Szia Ági (aki a nagynéném vagy)! Köszönöm, hogy jó indulattal viseltetsz irántam. A foltjaidra kiváncsi vagyok. Nekem még sohasem volt egy sem.:-)Várom a talit! Puszik:Andorka

Árpi 2008.02.13. 21:57:24

Szevasz Andor!
A nagynénéd által említett bikaheréről csak annyit, hogy nekem nem volt semmi közöm hozzá. Amúgy meg nem akartunk megsérteni egy árva szegeccsel, úgyhogy úgy döntöttünk, hogy neked adjuk az egész Eiffel tornyot (mert megérdemled), de sajnos nem volt nálunk elég nagy bőrönd, úgyhogy nem tudtuk hazahozni. De bármikor megnézheted, ha Párizsban jársz.
Daviddel többnyire a parton futkároztunk, amit a tévében minden héten bemutattak. Csak engem valahogy mindig levágtak a képről. Autós fényképem van, de nem Pontiaccal, hanem egy Dodge-dzsal. Nem Viper, de azért egy három literes V8-as motor volt benne. Ezt a képet meg tudom majd mutatni, ha érdekel. A Pamelás képeket viszont csak 17 év és 9 hónap múlva mutathatom meg neked.
A nagybácsis ügyön rajta vagyok, de ne szólj a nagynénédnek, mert meglepetésnek szánom. Mindenesetre annyit mondhatok, hogy ami késik, az nem múlik (az ilyen állati okos aranyköpéseket nyugodtan jegyezd meg, jól fognak jönni olyankor, amikor nem tudsz mit mondani).
A 6,5 kilóval kapcsolatban szóhoz sem jutok. Annyi azért eszembe jut (figyelj, ismét egy aranyköpés jön!!!): van itt erő, van itt izom, reggel-este tejet iszom.
Amúgy a hétvégén én is érkezem a nagynénéddel. Viszont azt hallom, hogy mostanában ha idegen vesz fel, akkor riasztóként viselkedsz. Úgyhogy lehetőleg sokat nézegesd a napokban a fényképeinket, hogy ne érjen váratlanul, ha esetleg felveszünk, és elringatunk (a nagynénéd úgyis megteszi, ha tetszik, ha nem! Én ismerem, ilyen...).
Na sok puszi neked és a szüleidnek, és találkozunk vasárnap. Üdv
Árpi

Daró 2008.02.14. 09:22:07

Szevasz Árpád! Boldogan olvastam a kommentedet! Hogy egy egész torony az enyém (pedig még csak 3.5 hónapos vagyok), az azért felemelő érzés! :-) Az aranyköpéseidet rögzítem és próbálok újakat kitalálni. A képekre kiváncsi vagyok. Edzeni kezdek a képeitek segítségével, hogy megismerjelek benneteket, amikor jöttök.Addig is puszi: Andorka

Daró 2008.02.14. 09:23:13

Szevasz Árpád! Boldogan olvastam a kommentedet! Hogy egy egész torony az enyém (pedig még csak 3.5 hónapos vagyok), az azért felemelő érzés! :-) Az aranyköpéseidet rögzítem és próbálok újakat kitalálni. A képekre kiváncsi vagyok. Edzeni kezdek a fotóitok segítségével, hogy megismerjelek benneteket, amikor jöttök.Addig is puszi: Andorka
süti beállítások módosítása