Napló

Láttatok már ilyet. Azért elmesélem.

Friss topikok

  • _ági: Szia Andorka! Nagyon Sok Boldog 2. születésnapot kívánunk!!!! Nagyon sok puszi, hamarosan találk... (2009.11.04. 12:48) olyan nehéz
  • Daró: Zigike! Boldog vagyok, hogy hallatod a hangodat! Azon vagyunk, h . legyen olvasnivalótok! Sok pusz... (2009.05.13. 21:36) Lassan három hónap
  • Zigike: Sziasztok kedveseink! Nem is tudtuk, hogy újra lehet olvasni rólatok itt... Mindenesetre örülünk ... (2009.04.29. 18:12) Márciusi ifjak
  • dzsudi: Sziasztok! Nagyon szép kislány zsófika,büszkék lehettek rá.Lászik a fényképen hogy Andorka is nag... (2009.02.26. 00:35) tizedik
  • Zigike: Szia Andorka! Gyógyulj meg minél hamarabb! Klasszak a fotók! Puszi: Keresztanyádék (2009.01.06. 11:04) szilveszter

bekk

2008.03.01. 20:25 - Daró

Sziasztok!

Holnap van. Azaz március 2. vasárnap, elkezdődött a tavasz. Köszönésképp pesten kidöntött néhány villanyoszlopot úgy hírlik, nem tudom, várjak-e én is jót ettől a tavasztól, nekem eddig jót nem hozott mivel a szél miatt tegnap nem voltunk sétálni, pedig a séta nagyon fontos tényező, ezt mindenki jegyezze meg. Nagyokat lehet közben aludni, nézelődni, elmélkedni, vagy fakultatívan sírni is akár.

Az történt hogy elértem a hét kilót, sőt meg is haladtam. A hosszamat nem tudom mennyi.
Büszke vagyok magamra. Már csak 14x ennyit kell gyarapodjat hogy 98 kiló legyek. Most vagyok 4 hónapos, tehát legkésőbb öt éves koromra meglesz. (ok, ha hozzávesszük hogy igazából 4+9 hónap alatt értem el ezt a súlyt akkor 15 éves koromra)

Annyi minden történt velem idő közben hogy nem is tudom mit nem tudtok, kérdezzetek. Vettünk egy autót, de ezt már biztos írtam. Ez jó, mert szeretek autókázni is, jókat lehet közben aludni, sírni....... (mint fenn)

Voltak látogatóban az anyukám és apukám többi barátai (név szerint: Hapci, Tudor, stb.) na jó, ez vicc volt. Letti, Lóri, Tündi, Anya, Marika, Maci, Dicsike, Szacsa, Marika. Köszönjük az ajándékokat, legkésőbb májusban Egerben talizunk!

Volt még itt az Anyukám keresztanyukája meg keresztapukája is, nekik is köszönjük az ajándékot és a látogatást.

Közben beteg voltam kicsit, kis hőemelkedés és nátha, amire kaptam antibiotikumot, aminek következtében a végtermék kicsípte a fenekemet, amit valami lila vacakkal kezeltek, hajjaj ne tudjátok meg hogy nézek ki alulról :-)
Anyuék is betegek voltak, de mivel ez nem róluk szól inkább nem írok semmit.

Voltam többször a ladányi Mamámmal, ami jó mert vicceseket mond, jókat mulatunk együtt. Ma is oda megyünk, itt lesz Ági nagynéném és Árpi tiszteletbelinagybácsim is, meg Andris nagybácsi. Meg Papa, természetesen. Szeretem ezt a tömeget, így mindíg kézben lehetek, az jó.

Voltunk a debreceni mamámnál is többször, meg az Anyukám tesójának a családjánál ( Onkel Feri , Tante Nitta, und Die Kinder: Sárika, Zalán) Itt is nagyon jó. Sárika már majdnem akkora mint én.

Voltam már életemben először étteremben, sokadszor a doktornéninél, és ha jó idő lesz, megyünk Apuval cangázni (bicikli) is.

Most ennyi jut eszembe. A képeket amiket nem most rakok fel majd anyu kiválogatja (maximum 5 darabot) és rábízza apukámra hogy minden egyebet Ő csináljon meg. Ez aztán a munkamegosztás igaz?

Puszi Mindenkinek!

Andor

A bejegyzés trackback címe:

https://andorka.blog.hu/api/trackback/id/tr41361132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andris nagybácsi:) 2008.03.02. 23:53:10

Szia Andorka!!

Sajna én nem tudtam ott lenni a mai bulin a ladányi maminál,ugyanis a csajomnak :) -Söcének- most volt a névnapja a múlt héten,és az ő szüleinél voltam nyíregyházán.Sokat emlegettünk is téged,és már nagyon rég beszélgettünk!!Ígérem bepótoljuk a 7végén!!:)Már Söce is nagyon várja h lásson téged.:)Vigyázz magadra és a szüleidre addig!Ya és büszke vagyok a több mint 7 kilódra!!!!:)

puszi Andris

ági 2008.03.05. 14:23:30

Képeket! Képeket! Képeket! :)
süti beállítások módosítása