Napló

Láttatok már ilyet. Azért elmesélem.

Friss topikok

  • _ági: Szia Andorka! Nagyon Sok Boldog 2. születésnapot kívánunk!!!! Nagyon sok puszi, hamarosan találk... (2009.11.04. 12:48) olyan nehéz
  • Daró: Zigike! Boldog vagyok, hogy hallatod a hangodat! Azon vagyunk, h . legyen olvasnivalótok! Sok pusz... (2009.05.13. 21:36) Lassan három hónap
  • Zigike: Sziasztok kedveseink! Nem is tudtuk, hogy újra lehet olvasni rólatok itt... Mindenesetre örülünk ... (2009.04.29. 18:12) Márciusi ifjak
  • dzsudi: Sziasztok! Nagyon szép kislány zsófika,büszkék lehettek rá.Lászik a fényképen hogy Andorka is nag... (2009.02.26. 00:35) tizedik
  • Zigike: Szia Andorka! Gyógyulj meg minél hamarabb! Klasszak a fotók! Puszi: Keresztanyádék (2009.01.06. 11:04) szilveszter

Jelentkezem

2008.03.29. 20:28 - Daró

Sziasztok kedves fiúk és Lányok főleg!

Rég nem írtam, ez azért lehet így mert iszonyatosan sok a dolgom. Képeket sem raktam fel tudom, de mindennek eljön az ideje.
Remélem mindenki jól van, én jelentem, igen. Semmi újabb kunsztot nem tudok, de hangosan beszélek és sikítozok ha úgy tartja kedvem, és ezt élvezem.
Az alma már lejárt lemez. Rákövetkező volt a répa, krumpli, répás krumpli, almás répa, almás krumpli. Több variáció nincs, csak az almásrépáskrumpli, de erre hála istennek a szüleim nem jöttek rá. Szeretem ezeket az ízeket, de az igazi mégis a TEJPÉP ! Hu, az nagyon ütős, és teljesen update 1 - es, hozzáadott cukor nélkül. Bár igaz nem tudom mi az a cukor, még nem ettem
Egyébként lassan öt hónapos vagyok.
Ma született meg a a legkisebb ismerősöm, az anyukám barátjának, Petinek a kislánya, Enikő. Gratulálunk!
Ma jó idő volt, ezt szerettem, mert sokat sétáltunk. Igaz csak az udvaron, mert az apukám ásott. Virágokat akar az anyukám ültetni a földbe. A sztori több pontja homályos, miért a férfi ás ha a nő akar ültetni? Meg lehet enni a virágokat? És a legfőbb:  hány éves a kapitány?
Lassan megismerem minden ismerősünket és rokonunkat. Nem biztos hogy emlékezni fogok minden névre...
De most letészem a lantot, nyugodjék. (lehet költő leszek majd)
Sziasztok!

A.

A bejegyzés trackback címe:

https://andorka.blog.hu/api/trackback/id/tr62402440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása