Napló

Láttatok már ilyet. Azért elmesélem.

Friss topikok

  • _ági: Szia Andorka! Nagyon Sok Boldog 2. születésnapot kívánunk!!!! Nagyon sok puszi, hamarosan találk... (2009.11.04. 12:48) olyan nehéz
  • Daró: Zigike! Boldog vagyok, hogy hallatod a hangodat! Azon vagyunk, h . legyen olvasnivalótok! Sok pusz... (2009.05.13. 21:36) Lassan három hónap
  • Zigike: Sziasztok kedveseink! Nem is tudtuk, hogy újra lehet olvasni rólatok itt... Mindenesetre örülünk ... (2009.04.29. 18:12) Márciusi ifjak
  • dzsudi: Sziasztok! Nagyon szép kislány zsófika,büszkék lehettek rá.Lászik a fényképen hogy Andorka is nag... (2009.02.26. 00:35) tizedik
  • Zigike: Szia Andorka! Gyógyulj meg minél hamarabb! Klasszak a fotók! Puszi: Keresztanyádék (2009.01.06. 11:04) szilveszter

összegzés

2008.09.21. 21:57 - Daró

Sziasztok!

 

Imi vagyok. Megpróbálok egy kis áttekintést adni az elmúlt dolgokról, ezért nem Andor ír, tudjátok Ő még kicsi. Elnézést ha száraz lesz, de ezek tények, elnézést ha nem lesz túl összeszedett de fáradt vagyok, és elnézést ha ismétlem magam, rossz szokás, tudom de soha nem olvasom el amit írtam. Így nem is tudom egyáltalán tudok-e írni, vagy csak ütögetem itt a billentyűket össze-vissza?

 

Andorka lassan 11 hónapos lesz. Most hétvégén Debrecenben voltunk, Erának osztálytalálkozója volt, ami saját bevallása szerint jól sikerült. Én záróráig a Bohémban ültem, és mivel kocsival voltam alkoholmentes söröztem. Szánalmas igaz?

Az első és legfontosabb, kislányunk születik a jósok szerint 2009.02.16.-án. Ha kedvem és időm engedi teszünk fel ultrahangos képet.

A második legfontosabb: Andor tegnap bilibe kakilt! Zalánnak ne mondjátok meg, mert az Ő bilije volt és nem mostuk ki.

Pár dolog amit Andor tud:

- Tud mászni, szilajan és peckesen, közben

- Tud kurjongatni

- Tud járni ha fogja az ujjunkat mindkét kezével

- Tud játszani sokat, hosszan, főleg autókkal. Az Oláh mamája próbálta a babákat is     bevetni  de azt feminimnek pecsételte a kis maradi.

- Tudja hogy ki apa, ki Anya, mit mond a hal

- Tud integetni, köszönni, természetesen kizárólag kellő helyen és időben.

- meg tud enni bármit amit talál, legyen az sajt, bébiétel, kifli vagy újság, szösz, rabicháló, nagykalapács.

- Néha tud aludni zenére (liquido/narcotic, link: https://www.youtube.com

/watch?v=Ks40lw9fluw

- Tud telefonálni, bármivel, illetve meg tudja különböztetni a használható mobilt a használatból kivonttól, utóbbit nem is használja

- Tud ordítani torka szakadtából

- Tud hintázni biciklizni mögöttem, biciklizés közben csiklandozni, kezét az ülésre tenni mielétt ráülök.

Pár dolog amit nem tud:

- Nem tud aludni. Azt mondják minden gyerek szokott, mi még nem értük tetten, mégsem álmos szinte sosem.

- nem tud türelmesen várni

- nem tud a mellemre fekve hosszan elmerengeni az élet fontos kérdésein

- nem tud várni és

- nem tud nagyot harapni mert még nincs egy foga sem. Ez engem kissé aggasztott de a dokinéni aki az én dokinénim is volt, és sejtem az összes felmenőmé is, azt mondta, ő még nem látott gyereket fog nélkül, ergo nekünk is lesz. Én hiszek neki.

 

Azok a pozitív dolgok amiket a "nem tud" ban nem soroltam fel automatikusan a "tud" ba tartoznak.

 

Most megpróbálunk aludni, puszi mindenkinek:

 

Anya és Apa és Andor

 

A bejegyzés trackback címe:

https://andorka.blog.hu/api/trackback/id/tr33674931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása