Napló

Láttatok már ilyet. Azért elmesélem.

Friss topikok

  • _ági: Szia Andorka! Nagyon Sok Boldog 2. születésnapot kívánunk!!!! Nagyon sok puszi, hamarosan találk... (2009.11.04. 12:48) olyan nehéz
  • Daró: Zigike! Boldog vagyok, hogy hallatod a hangodat! Azon vagyunk, h . legyen olvasnivalótok! Sok pusz... (2009.05.13. 21:36) Lassan három hónap
  • Zigike: Sziasztok kedveseink! Nem is tudtuk, hogy újra lehet olvasni rólatok itt... Mindenesetre örülünk ... (2009.04.29. 18:12) Márciusi ifjak
  • dzsudi: Sziasztok! Nagyon szép kislány zsófika,büszkék lehettek rá.Lászik a fényképen hogy Andorka is nag... (2009.02.26. 00:35) tizedik
  • Zigike: Szia Andorka! Gyógyulj meg minél hamarabb! Klasszak a fotók! Puszi: Keresztanyádék (2009.01.06. 11:04) szilveszter

2008.01.22. 19:15 - Daró

Sziasztok!

Az a hír hogy elértem a 6 kilogrammot.
Egyébként jól vagyok, annak ellenére hogy kedves szüleim képtelenek kitalálni mikor mire gondolok pontosan. Ettől függetlenül sokat mosolygok rájuk, úgy látom azt szeretik, hadd örüljenek.
Ja képzeljétek, lesz saját autónk!
Szerettem volna annak idején amikor ez a blog indult ha Ti is írtok. Hát az a helyzet hogy párótoktól eltekintve senki nem akar , de én nem tettem le arról hogy ez megváltozzon. Aki úgy érzi, szeretné megosztani gondolatait a világgal, szóljon, adok neki jogosultságot hogy új bejegyzéseket írjon. Hátha az kelendőbb mint a kommentelés. Aztán én szépen moderálom :-)
Most (micsoda paradox helyzet) épp alszom a babahordozómban. Ne kérdezzetek hogy írok mégis. Legyen elég annyi, Lui Padre tőlem vesz órákat.
A nagynénim Spanyolországban van, innen is üdvözlöm és gyere haza hamar, senki nem tud olyan símozdulatokkal altatni mint Te! Remélem a kolleganőid is olvasnak, és be kell mutasd nekik a mozdulatokat.
Most pedig puszillak Benneteket, legyetek jók és ne kakáljatok sokat egy pelenkába mert akkor kifolyik a hátatokon, higyjétek el tudom mit beszélek!
Andorka

A bejegyzés trackback címe:

https://andorka.blog.hu/api/trackback/id/tr23307651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanyi bácsi 2008.01.25. 09:03:17

hello Andor!
ha már ilyen szépen kértél, akkor írok egy keveset a blogodra.
nagyon örülünk, hogy napról-napra szépen gyarapodik a testsúlyod. remélen jó étvágyad van és sokat alszol. ettől fogsz nagyra nőni.
látom a sok szép képet magadról, szüleidről és a családról is. (majd apától kérd el az "így indult minden..." fotósorozat első darabját is!)
hamarosan meg fogunk látogatni és akkor megismerkedünk személyesen is.(Miklós bácsival kell még egyeztetni)
addig is legyél jó fiú és ne sirjál sokat.
üdv.

Árpi 2008.01.30. 18:31:10

Szevasz Andor! Én vagyok az a fickó, aki David Hasselhoffal (és a nagymellű csajokkal) mentette az idióta amerikaiakat a vízből, és aki elcsábította a gyönyörű nagynénédet, aki amúgy sikeresen, de picit betegen hazaérkezett Spanyolországból (így aztán az is előfordulhat, hogy idővel én leszek a sokadik nagybácsid). Örömmel hallom, hogy elérted a 6 kilós álomhatárt. Ez már egy igazán férfias testtömeg. Ezt imádják a csajok, elhiheted nekem. Ja, és kösz a pelenkás tanácsot, mindenképp megfogadom a jövőben.
Légy jó, és vigyázz magadra, meg persze a szüleidre is. Ne engedd, hogy nagyon elkanászodjanak, mert akkor a későbbiekben sokkal nehezebb lesz velük.
Üdv
Árpi

Hgmg 2008.02.03. 19:27:07

Hali!

Ha megkapjuk a zöld jelzést, én indulásra kész vagyok! :) Asszem ideje (egy ideje) találkoznunk!
szép napot!
üdv
Hgmg

Daró 2008.02.04. 20:14:01

Hello Hgmg Bácsi!

Zöld jelzés, jöhettek, de Apa szombaton kb négyre ér haza, a vasárnap jobban hangzik. Illetve értesítsetek mit terveztek pontosan, nem szeretném ha hajnalig tartó ivászatba torkollna a meglátogatásom :-)
Andorka

Hgmg 2008.02.05. 09:55:58

Hali!

Ki mondta, hogy apádat akarjuk megnézni? :) Mondjuk az ivászat rajta is múlik! :D Még nem terveztünk konkrétan semmit, de ebben azért tudsz segíteni!
Szép napot!
üdv
Hgmg

Daró 2008.02.06. 04:45:46

Fatert megbíztam, este telefonál és pontosítatok. Hozzatok ajándékot (ez a betlehemi királyok óta kisdednézésnél így szokás, de nehogy tömjént egész vasfazékkal, a
hat marék arany bőven megteszi)

Hgmg 2008.02.07. 15:18:37

Akkor inkább Ti gyertek! ;)

A Három Királyok 2008.02.08. 06:42:51

- Kik vagytok? - A három napkeleti bölcs.
- Mi? - A három napkeleti bölcs.
-Akkor mit kerestek itt, egy tehénistálló körül hajnali kettőkor?
Szerintem ez nem valami bölcs dolog.
- Asztrológusok vagyunk. - A fényes napkeletről jövünk.
-Ez valami jópofa poén?
-Dicsőíteni jöttünk a kisdedet.
Hódolatunkat kell kifejeznünk.
-Hódolat? Részegek vagytok! Undorító!
Kifelé, gyerünk kifelé! Adok én nektek csillagjóslást!
- Gyerünk, kifelé! - Nem, nem. Látnunk kell őt.
- Másnak a kölykét dicsőítsétek, tűnés.
-Csillag vezérelt minket.
-Szerintem inkább egy pálinkásüveg. Kifelé!
-Látnunk kell őt.Ajándékokat hoztunk.
-Kifelé! - Aranyat, tömjént, mirhát.
-Miért nem ezzel kezdtétek? Ott van bent.
Elnézést kérek a nagy kupi miatt.
- Egyébként mi az a mirha? - Egy értékes balzsam.
Balzsam? Miért hoztatok neki balzsamot? Megharaphatja.
- Mi?|- Az egy veszedelmes állat.
- Nem, nem az. - De bizony az!
- Nagy izéje is van. - Nem ez egy krém.
-Létezik egy balzsam nevű állat... vagy ezt csak álmodtam?
Szóval ti asztrológusok vagytok? Akkor ő micsoda?
- Hmm? - Milyen jegyben született?
- Hát, Kecskebak. - Kecskebak? És azok milyenek?
Hisz ő az Isten fia, a Megváltó.
A zsidók királya!
- Mármint a Kecskebakok? - Nem, csak Ő.
Ó, mindjárt gondoltam, különben sok lenne belőle.
- Milyen névre hallgat? - Ó, Brian.
süti beállítások módosítása