Napló

Láttatok már ilyet. Azért elmesélem.

Friss topikok

  • _ági: Szia Andorka! Nagyon Sok Boldog 2. születésnapot kívánunk!!!! Nagyon sok puszi, hamarosan találk... (2009.11.04. 12:48) olyan nehéz
  • Daró: Zigike! Boldog vagyok, hogy hallatod a hangodat! Azon vagyunk, h . legyen olvasnivalótok! Sok pusz... (2009.05.13. 21:36) Lassan három hónap
  • Zigike: Sziasztok kedveseink! Nem is tudtuk, hogy újra lehet olvasni rólatok itt... Mindenesetre örülünk ... (2009.04.29. 18:12) Márciusi ifjak
  • dzsudi: Sziasztok! Nagyon szép kislány zsófika,büszkék lehettek rá.Lászik a fényképen hogy Andorka is nag... (2009.02.26. 00:35) tizedik
  • Zigike: Szia Andorka! Gyógyulj meg minél hamarabb! Klasszak a fotók! Puszi: Keresztanyádék (2009.01.06. 11:04) szilveszter

Sárika

2008.01.05. 08:03 - Daró

Sziasztok!

Azért keltem szombaton ilyen korán hogy tudathassam az örömteli hírt, miszerint megszületett a legkisebb unokatesóm, Sárika. Már hárman vagyunk, összesen majdnem 2 évesek. Gratulálunk!
Én pedig ma vagyok kilenc hetes. Egyre többet "beszélek" és érdeklődve tekintek szét a világban. Nem mindíg tetszik amit látok, ilyenkor sírdogálok kicsit. Vagy néha sokat. A szemem még mindíg kék.
Nagyon szeretek:
Enni, de csak amíg kedvem van, nem amíg éhes vagyok.
Sétálni, de csakis gyors tempóban, a lassú babakocsi nem babakocsi, az állót meg kitiltanám. Illetve ha lehet pucéran sétáljunk, mert az öltözést utálom, a sapkát meg főleg. Persze hogy kettőt adnak rám mindíg.
Autózni, de a megállásokat itt is kitiltanám. Le a piros lámpákkal, a benzinkutakkal, igazoltató rendőrökkel!
Nézegetni a kis teknősömet.
Anyukámat, Apukámat (amikor nem köhög, attól kicsit megijedek)
Jaj, elfelejtettem!:-)) Imádok mosolyogni (anyára, apára, mamára, papára, nagyira, Zalcsira, Nittára, Ferire, Ágira, Árpira, Andrisra, Juditra, mindenkire és mindenre).
Anya örömére tudok kapaszkodni (vállakban, ruhákban, melltartókban). Megpróbáltam már egyedül felülni, hogy jobban lássak, de nem sikerült. Néhány hasizom-gyakorlat után újra megpróbálom.
Egy újabb kaki-hír Letti néninék, aki mindig biztat: Sikerült!!!! Lázmérés közben anya tenyerébe kakáltam :-)))).

Sziasztok!
Andorka

A bejegyzés trackback címe:

https://andorka.blog.hu/api/trackback/id/tr45285349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ági 2008.01.07. 09:23:31

Szia Andorka!

Add át üdvözletemet Sárikának, én már előre látom milyen jókat fogtok majd együtt bandázni... Remélem a hét végén találkozunk, addig is vigyázz magadra, és apád is fogd be a hasizom gyakorlatokra, a kövekező meztelen képeken már kockás hasakat szeretnék látni!! :)

Sok pusz
süti beállítások módosítása